예를 들어 내년에 사업을 성장시키고 싶다고 가정해 보겠습니다. SEO 대행사에 돈을 투자하는 것으로 시작할 수 있지만, 기술이 없는 사람에게는 그것은 버거운 일처럼 보입니다! 다행히도, 더 쉬운 방법이 있습니다. : XOVI NOW를 사용하여 사람들이 온라인 검색을 통해 귀하의 회사가 무엇을 제공하는지 알아볼 수 있도록 합니다.
연구 및 영감을 위한 1억 개 이상의 키워드 데이터베이스
수신, 관리, 해결 과제를 통해 웹사이트를 개선하세요
당신과 경쟁사의 순위를 모니터링하세요
웹사이트의 기술적 기반을 확인하세요
데이터 기반 콘텐츠 최적화로 순위를 개선하세요
경쟁사 분석, 성능 비교 및 SEO 개선
XOVI NOW는 초기 사이트 감사부터 검색 엔진 결과 개선을 위한 권장 사항에 이르기까지 개인 웹사이트 또는 고객의 사이트에 즉각적인 가치를 제공하도록 설계되었습니다.
SEO 전문가가 아니더라도 비즈니스의 Google 순위를 개선할 수 있습니다. XOVI NOW는 비즈니스에 가장 적합한 키워드를 식별하고 경쟁사의 성능을 주시할 것입니다.
SEO는 검색 엔진 최적화(Search Engine Optimization)의 약자입니다. SEO는 잠재 고객을 웹사이트로 유도하는 중요한 온라인 마케팅 전략입니다. 이 목표는 검색 엔진에서 선택된 키워드에 대한 상위 위치를 획득하도록 웹사이트를 최적화하는 것입니다. 이 목표는 웹사이트의 기술적 설정과 내용을 전략적으로 개선하고 다른 도메인에서 백링크를 얻음으로써 달성됩니다.
SEO는 세 가지 일반적인 카테고리로 나뉩니다:
SEO 전문가들은 각 카테고리에 대해 검색 엔진의 순위 요소를 만족시키기 위한 조치를 적용합니다. 검색 엔진은 순위 요소를 사용하여 검색 결과에 웹사이트를 나열하는 위치를 결정합니다.
Every day, millions of people use search engines to find information or services from all aspects of life: Recipes, guides, products, flights, navigation, tickets, entertainment, and more. Most people navigate the web using search engines to find answers to their questions and solutions to their challenges.
A study shows that 68% of the web's traffic comes from search engines. 53% of this traffic has its origins in organic search—search results that are not ads (paid search) and can be improved through SEO.
In other words, organic search (SEO) and paid search (SEA, ads in search results) make up the lion's share of traffic on the web.
Even where we go offline is significantly influenced by search engines: We use Google and Apple Maps and local search results to find places and nearby services like hairdressers, supermarkets, restaurants, and doctors. We choose our destination based on online reviews. And we instruct search engine-based services to guide us there, be it by car, public transportation, or on foot.
Now, imagine if your business, products, and services are not listed in search results. Imagine people can't find you online to buy your products or find their way to your brick-and-mortar business. Instead, they will most likely choose your competition.
With the help of SEO, users can find your business, products, and services online—and buy them. As mentioned, that means that people can find you online and much easier offline, too.
SEO maximizes your chances to be listed in top positions for keywords crucial to your business. The better your position, the more people will find their way to your website—preferably on the first page (or top ten) of search results.
Why Page One?
Good question. Studies have shown that 31.7% of users click on the first organic search result (position one); a whopping 75.1% of all clicks go to the top three search results. After that, the number of clicks shrinks rapidly with every following position.
This behavior shows that users rarely look at page two or lower results, let alone click on any of them.
That's why businesses need to be present on the first page of search results, at least for relevant keywords.
In short: It's crucial for freelancers and business owners to
Keyword is a technical term for search queries (words, phrases, sentences, and questions). With their help, users find content that answers their questions and provides solutions. Put simply, a keyword is the link between users and your website. Search engines compare keywords with websites, looking for content with the highest relevance.
A big part of SEO lies in identifying keywords that have the potential to drive relevant traffic to your website—in other words, bringing in prospective customers. To do that, you need to identify search terms (or keywords) people use when searching for offers like yours. This process is called keyword research. Ideally, keyword research provides you with a list of keywords covering search queries across the entire customer journey.
So we know that relevance is a crucial factor for a top position in search results. To create relevant content, you want to deal with the topics and questions around a keyword on an individual subpage or URL. Then, make sure your keyword appears in crucial spots on your page.
Let's say you are in the ice cream business. One of your keywords is s'mores ice cream sandwich. Now you focus on everything that has to do with a s'mores ice cream sandwich.
What you want to do is create a recipe page for a s'mores ice cream sandwich where users find an easy-to-follow recipe, pictures or videos, and answers to questions they might have. S'mores ice cream sandwich is your focus keyword that should appear in your page's URL, title, headlines, and more.
Providing a dedicated and keyword-optimized page makes it easy for search engines—and users, too—to determine what your page is all about. That way, they can list it in good positions in related search results.
First, check out the advisor's board by clicking Advisor in the top navigation bar. It is a Kanban board helping you organize your tasks by status. Your tasks are color coded by importance:
You can drag and drop as you complete tasks, assign tasks to other users (depending on your plan), and filter by the assignee.
As mentioned above, tasks are a mix of standard basic SEO measures and issues found in weekly automated audits of your website.
I want an advisor for other websites. How do I get it?
How do I assign tasks to other users?
There are tasks I've already covered. Why do they pop up?
아마도 “내 비즈니스와 관련이 없는 키워드에 대한 가시성은 신경 쓰지 않는다.”라고 생각한 적이 있을 것입니다. 그리고 그것이 맞습니다. 가시성은 전반적인 성능을 파악하고 일반적으로 웹사이트를 비교하는 데 좋은 점수이지만, 특정 키워드 세트에 맞춰져 있지 않습니다.
이 때문에 프로젝트 가시성을 제공합니다. 이 지표는 가시성과 같은 방식으로 계산되지만, 500,000개의 산업 전반에 걸친 키워드 대신에 Rank Tracker에 있는 키워드만을 기반으로 합니다.
즉, 프로젝트 가시성은 비즈니스에 관련된 고유한 키워드 세트를 위한 맞춤형 가시성 점수입니다.
프로젝트 가시성은 여기에서 찾을 수 있습니다: 프로젝트 → Rank Tracker → 가시성.
아마도 알고 있겠지만, Rank Tracker에서 경쟁사의 순위도 추적할 수 있습니다. 그렇게 하면 경쟁사에 대한 프로젝트 가시성도 얻을 수 있어, 훨씬 더 현실적인 비교가 가능합니다. 따라서, 경쟁사가 약간 다른 제품이나 서비스 포트폴리오를 가지고 있더라도, 프로젝트 가시성은 실제로 공유하는 키워드만을 고려합니다.
가시성 점수가 유용한 이유는 무엇인가요?
짧은 대답: SEO 전략의 목표를 가시성 향상으로 삼지 마세요.
긴 대답: 가시성은 단일 지표에서 순위의 품질을 반영합니다. 더 나은 순위로 이어지지는 않습니다. 잠재 고객이 귀하와 유사한 제품 및 서비스를 찾기 위해 실제로 사용하는 관련 키워드에 대한 순위를 높이는 것을 목표로 삼으세요. 순위를 높이면 가시성도 향상됩니다. 하지만 정말 중요한 것은 순위입니다.
경험상, 가시성 점수는...